7. - 11. decembra 2020
Sprievodné podujatia prehliadky slovenského filmu za rok 2019 boli kvôli pretrvávajúcej pandémii odložené. Po uvoľnení oaptrení vás pozývame na odbornú časť a sprievodné podujatia prehliadky v termíne od 7. do 11. decembra v Kine Lumière.
Na všetky odborné panely a semináre je vstup voľný, kapacita v kinosále je však obmedzená na 30 miest a je potrebné vyzdvihnúť si nulovú vstupenku v pokladni kina. Časť podujatí bude k dispozícii ako live stream aj online na www.kino-doma.sk a Facebooku Kina Lumière.
Vstupné na filmovú časť sprievodných podujatí je uvedené pri jednotlivých projekciách.
Kritické zhodnotenie domácej tvorby minulého roka.
Autorky príspevkov: Zuzana Mojžišová + Roberta Tóthová
Dramaturgička a moderátorka: Jelena Paštéková
- do kinosály K2 si rezervujte miestenku v pokladni kina, kapacita je obmedzená.
- live stream bude prístupný 15 minút pred začiatkom, na webstránke www.kino-doma.sk.
Zuzana Mojžišová je filmová recenzentka a spisovateľka. Pôsobí ako šéfredaktorka študentského filmového časopisu Frame a učí na Katedre audiovizuálnych štúdii FTF VŠMU (kultúra písaného slova, oral history, filmová prax, obrazy inakosti vo filme). Okrem časopisecky a zborníkovo publikovaných článkov a štúdii vydala knižne Premýšľanie o filmových Rómoch (VŠMU, 2014), O ľuďoch a snoch (VŠMU, 2016), Za rómskym ľudom (OZ Žudro, 2017), spolu s Janou Belišovou je autorkou kníh Phurikane giľa (OZ Žudro, 2002) a O Del dživel (OZ Žudro, 2014). Napísala zbierku poviedok Afrodithé (L.C.A., 1997), novely Bon Voyage (Artforum, 2010) a Genius loci (Artforum, 2013), román Modus vivendi (Artforum, 2019) či Rozprávky na sedem dní (Artforum, 2012).
Roberta Tóthová vyštudovala scenáristiku na bratislavskej VŠMU pod vedením Dušana Dušeka a žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre pod vedením Karola Orbana. Po ukončení štúdia pôsobila ako filmová a kultúrna publicistka v denníku Pravda. Momentálne pre Pravdu píše o filme a kultúre ako externý redaktor, okrem toho pravidelne publikuje prevažne filmové recenzie a kritické texty v mesačníku Film.sk, kultúrno-spoločenskom mesačníku Kapitál a online filmovom magazíne Kinečko. Aktuálne pracuje na scenároch k dvom celovečerným autorským hraným filmom.
Jelena Paštéková je filmová a literárna bádateľka. Pôsobí ako garantka odboru na Katedre audiovizuálnych štúdii FTF VŠMU. Prednáša dejiny slovenskej kinematografie, venuje sa interdisciplinárnym vzťahom a metodológii. Autorka monografií Dejiny slovenskej kinematografie (SFÚ, 1997) a Dejiny slovenskej kinematografie 1896 – 1969 (SFÚ, 2016 – spolu s V. Macekom), Rozprávanie o rozprávaní (SFÚ, 2009), Dobrí predkovia a démoni (SAV, 2013-2014), ďalej kolektívnych vedeckých projektov Poetika a politika (Slovak Academic Press, 2004), Súčasné filmové teórie 1. Nové rámce, iné problémy (VŠMU, 2019). Publikovala filmologické štúdie Indexy totalitarizmu a pop-kultúrne intervencie (SAV/VŠMU, 2011), Mediálna aktualizácia kultúrnych obsahov (FF UKF, 2011), Slovenské filmové vlnenie (2012), Balada ako intermediálny rytmus (SAV, 2017) či viaceré prace o Leopoldovi Laholovi. Show more
Kritické zhodnotenie domácej tvorby minulého roka.
Autori príspevkov: Eva Filová + Adam Straka
Dramaturgička a moderátorka: Jelena Paštéková
- do kinosály K2 si rezervujte miestenku prostredníctvom v pokladni kina.
- live stream bude prístupný 15 minút pred začiatkom, na webstránke www.kino-doma.sk.
Eva Filová absolvovala VŠVU a FTF VŠMU, kde pedagogicky pôsobí. Venuje sa najmä histórii slovenského filmu a publikuje v odborných časopisoch. Je autorkou knihy Eros, sexus, gender v slovenskom filme (SFÚ, 2013), spoluautorkou rozhlasového cyklu Kino-Ucho (2012 – 2014) a niekoľkých edukatívnych projektov. V rokoch 2014 až 2020 dramaturgicky a lektorsky pripravovala pásma krátkych filmov pre Filmotéku Kina Lumière a spolupracovala s festivalmi 4 živly, Febiofest, Art Film Fest a inými.
Adam Straka je filmový kritik. Absolvoval Katedru audiovizuálnych štúdií na Filmovej a televíznej fakulte VŠMU diplomovou prácou, v ktorej skúmal diela na pomedzí hraných a dokumentárnych postupov v slovenskej a českej kinematografii. V rokoch 2018 ‒ 2019 bol členom redakcie online časopisu Kinečko, kde doteraz prispieva. Ako filmový kritik taktiež prispieva do mesačníkov Film.sk či Kapitál. Dlhodobo ho zaujíma smerovanie filmových festivalov, z ktorých pravidelne prináša reportáže, recenzie a analýzy. V roku 2020 spoluzaložil novú distribučnú spoločnosť Film Expanded, ktorá sa zameriava na distribúciu dokumentárnych filmov, predovšetkým domácich dokumentárnych debutov.
Jelena Paštéková je filmová a literárna bádateľka. Pôsobí ako garantka odboru na Katedre audiovizuálnych štúdii FTF VŠMU. Prednáša dejiny slovenskej kinematografie, venuje sa interdisciplinárnym vzťahom a metodológii. Autorka monografií Dejiny slovenskej kinematografie (SFÚ, 1997) a Dejiny slovenskej kinematografie 1896 – 1969 (SFÚ, 2016 – spolu s V. Macekom), Rozprávanie o rozprávaní (SFÚ, 2009), Dobrí predkovia a démoni (SAV, 2013-2014), ďalej kolektívnych vedeckých projektov Poetika a politika (Slovak Academic Press, 2004), Súčasné filmové teórie 1. Nové rámce, iné problémy (VŠMU, 2019). Publikovala filmologické štúdie Indexy totalitarizmu a pop-kultúrne intervencie (SAV/VŠMU, 2011), Mediálna aktualizácia kultúrnych obsahov (FF UKF, 2011), Slovenské filmové vlnenie (2012), Balada ako intermediálny rytmus (SAV, 2017) či viaceré prace o Leopoldovi Laholovi. Show more
Kritické zhodnotenie domácej tvorby minulého roka.
Autor príspevku o filmovej kritike: Matej Sotník
Okrúhly stôl na tému Praktická filmová veda: projekt Abecedár ako otváranie priestorov.
Úvod do diskusie: Martin Kaňuch, Jelena Paštéková, Jana Dudková, Petra Hanáková
Dramaturgička a moderátorka: Jelena Paštéková
- do kinosály K2 si rezervujte miestenku v pokladni kina.
- live stream bude prístupný 15 minút pred začiatkom, na webstránke www.kino-doma.sk.
Matej Sotník je filmový distribútor a kritik. Vyštudoval bakalársky stupeň na Katedre audiovizuálnych štúdií na FTF VŠMU, filmovú scenáristiku študoval na Akadémii umení v Banskej Bystrici, semester strávil na Katedre dokumentu pražskej FAMU. Spoluzakladal distribučnú spoločnosť Film Expanded, kde sa venuje distribučným stratégiám a marketingu. S dokumentaristami Marekom Šulíkom a Mirom Remom založili alternatívnu distribučnú platformu Dokument na kolesách. Taktiež spoluzakladal a pôsobil v produkčnej firme VIRUSfilm. Venuje sa mysleniu a písaniu o filme, viedol dokumentárnu sekciu v Kinečku, dlhšie pôsobil v kultúrnej rubrike portálu Aktuality.sk. V súčasnosti je členom redakčnej rady a vedúcim filmovej sekcie mesačníka Kapitál.
Jana Dudková pracuje v Ústave divadelnej a filmovej vedy CVU SAV. V minulosti pôsobila aj ako pedagogička na FTF VŠMU a na Univerzite Karlovej v Prahe. Venuje sa prienikom medzi teóriami postkoloniality a súčasným, najmä slovenským filmom. Je autorkou niekoľkých desiatok štúdií a troch monografií, z toho jednej o ponovembrovom slovenskom filme (Slovenský film v ére transkulturality, Vlna, 2011) a dvoch venovaných srbskému filmu (Balkán alebo metafora: balkanizmus a srbský film 90. rokov, SFÚ, 2008; Línie, kruhy a svety Emira Kusturicu, SFÚ, 2001).
Petra Hanáková absolvovala vedu o výtvarnom umení na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského a bakalársky tiež filmovú vedu na FTF VŠMU v Bratislave. Pracovala v Ústave Dejín umenia SAV, na Katedre vied o umení FTF VŠMU a na Inštitúte umenia a vedy VŠVU. Od roku 2008 je kurátorkou Zbierky iných médií v Slovenskej národnej galérii. Venuje sa teórii múzea, slovenskej filmovej a vizuálnej kultúre dvadsiateho a aktuálneho storočia a kurátorstvu výstav. Od októbra 2020 pracuje tiež na Oddelení vedy a výskumu Slovenského filmového ústavu. Je spoluautorkou knižného profilu Pedro Almodóvar (SFÚ, 2005), monografie Paľo Bielik a slovenská filmová kultúra (SFÚ, 2010) a publikácie o dejinách umeleckej prevádzky 90. rokov Ženy-inštitúcie? (VŠVU/Slovart, 2010), je tiež spoluautorkou množstva katalógov. Publikuje napr. v Arse, Ročenke SNG, 365, Profile, Kinečku, Film.sk či Kino-Ikone.
Martin Kaňuch je absolventom odboru história a estetika na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Pôsobí na edičnom oddelení Slovenského filmového ústavu. Je šéfredaktorom filmologického časopisu pre vedu o filme a pohyblivom obraze Kino-Ikon.
Jelena Paštéková je filmová a literárna bádateľka. Pôsobí ako garantka odboru na Katedre audiovizuálnych štúdii FTF VŠMU. Prednáša dejiny slovenskej kinematografie, venuje sa interdisciplinárnym vzťahom a metodológii. Autorka monografií Dejiny slovenskej kinematografie (SFÚ, 1997) a Dejiny slovenskej kinematografie 1896 – 1969 (SFÚ, 2016 – spolu s V. Macekom), Rozprávanie o rozprávaní (SFÚ, 2009), Dobrí predkovia a démoni (SAV, 2013-2014), ďalej kolektívnych vedeckých projektov Poetika a politika (Slovak Academic Press, 2004), Súčasné filmové teórie 1. Nové rámce, iné problémy (VŠMU, 2019). Publikovala filmologické štúdie Indexy totalitarizmu a pop-kultúrne intervencie (SAV/VŠMU, 2011), Mediálna aktualizácia kultúrnych obsahov (FF UKF, 2011), Slovenské filmové vlnenie (2012), Balada ako intermediálny rytmus (SAV, 2017) či viaceré prace o Leopoldovi Laholovi. Show more
Seminár sa uskutoční v kinosále K2, kapacita je obmedzená na 30 miest. Nulovú vstupenku je možné vyzdvihnúť si v pokladni kina.
Na režiséra, scenáristu, dramaturga, filmového teoretika, pedagóga, priekopníka tzv. etnografickej línie slovenského dokumentarizmu, jedného zo zakladateľov a prvého dekana Filmovej a televíznej fakulty VŠMU, Martina Slivku, budú spomínať jeho spolupracovníci, študenti a priatelia. Moderuje: Eva Filová
Seminár otvorí video-príhovorom Alexander Strelinger.
Blok 1 - Martin Slivka a škola
Ondrej Šulaj - Moje stretnutia s Martinom Slivkom
Mário Homolka - Odkaz "tatka" Slivku
Marek Kuboš - Päť spomienok
Blok 2 - Slivka kritik/publicista
Peter Ulman - Publicistika Martina Slivku
Václav Macek - Martin Slivka ako kritik/historik fotografie
Dáša Ferklová - Martin Slivka ako kurátor fotografických výstav
Peter Maráky - Slivka ako zakladateľ/dramaturg Etnofilmu
Tomáš Hučko - Klasický koncept filmového dokumentu a umelecké ambície v tvorbe Martina Slivku
Blok 3 - Slivka etnograf
Ladislav Volko - Poľské inšpirácie Martina Slivku
Zuzana Mojžišová - Deti vetra
Daniel Luther - Ľudové divadlo Martina Slivku
Branko Ladič - Martin Slivka a Ilja Zeljenka
Show more
Rudolf Urc. Tvorca a interpret histórie E. Gubčová, V. Macek, E. Šošková, 2019 pokrstí - Martin Šulík premietame - GEN: Rudolf Urc (réžia: Martin Šulík, Slovensko, 2011, DVD, 14`, MP 12) Zborník príspevkov zo seminára o Rudolfovi Urcovi (2019) organizovaného pri príležitosti odovzdania ceny Petra Mihálika za prínos v oblasti filmovej vedy je súborom odborných štúdií a spomienkových textov o významnej slovenskej filmovej osobnosti. Publikácia mapuje filmársky, dramaturgický, pedagogický, publicistický, teoretický a historiografický prínos Rudolfa Urca v oblasti dokumentárneho a animovaného filmu. Súčasťou knihy je aj rozsiahly rozhovor s Rudolfom Urcom z projektu Oral history a autorská štúdia Rudolfa Urca o jeho stratenom filme Osudné dni. Jedinečný pohľad Rudolfa Urca v kontexte domácej kinematografie je daný súradnicami, z ktorých vychádza - stojí súčasne na strane filmovej produkcie aj reflexie. Po absolvovaní dramaturgie na FAMU pracoval v Spravodajskom filme. Show more
Slovenská filmová a televízna akadémia (SFTA), Slovenský filmový ústav (SFÚ), Filmová a televízna fakulta Vysokej školy múzických umení (FTF VŠMU), Občianske združenie FOTOFO a Stredoeurópsky dom fotografie zriaďujú
Cenu Petra Mihálika
ako uznanie významu a prínosu celoživotného diela Petra Mihálika pre rozvoj filmovej vedy na Slovensku a pre systematickú prácu v oblasti teórie, historiografie, publicistiky a popularizácie slovenskej audiovízie.
Uvedieme pásmo filmov:
Národný umelec Karol Plicka (Martin Slivka, 1970, Slovensko, 26 min.)
Voda a práca (Martin Slivka, 1963, Slovensko, 9 min.)
Ľudovít Fulla (Martin Slivka, 1972, Slovensko, 23 min.)
Deti vetra -... spriaznili sa s kovom - 3. časť seriálu (Martin Slivka, 1990, Slovensko, 30 min.)
Show more
Film je poctou Martinovi Slivkovi, jednej z najvýznamnejších postáv slovenskej kinematografie a kultúry. Bol tvorcom slovenského dokumentárneho národopisného filmu, režisérom, scenáristom, dramaturgom, filmovým teoretikom, pedagógom, autorom, etnografom a najmä - výnimočným človekom. Dokument je nielen spomienkou na majstra Slivku prostredníctvom rozprávania jeho blízkych a spolupracovníkov, ale zároveň pokusom poodhaliť tajomstvo jeho bohatého života a tvorby. Show more
Kritické zhodnotenie domácej tvorby minulého roka.
Autori príspevkov: Eva Šošková + Patrik Pašš ml.
Dramaturgička a moderátorka: Jelena Paštéková
- do kinosály K2 si rezervujte miestenku prostredníctvom webstránky, alebo v pokladni kina.
- live stream bude prístupný 15 minút pred začiatkom, na webstránke www.kino-doma.sk.
Eva Šošková je absolventkou Katedry audiovizuálnych štúdií FTF VŠMU. Je riešiteľkou viacerých grantov, pričom sa zameriava na animovaný film, napr. Slovenská kinematografia po roku 1989 (APVV), Súčasné filmové teórie (VEGA). V Národnom projekte Digitálna audiovízia v Slovenskom filmovom ústave skúmala slovenský animovaný film do roku 1989. Ako publicistka a kurátorka spolupracovala s festivalmi Bienále animácie Bratislava, Fest Anča v Žiline, Animateka v Ljubljane. Na VŠMU samostatne vedie semináre Filmová reč a Súčasný slovenský animovaný film, ktorý vychádza z jej základného výskumu realizovaného počas doktorandského štúdia. Publikuje štúdie a odborné články (Slovenské divadlo, Kino-Ikon, Film.sk, Homo Felix) a každoročne hodnotí uplynulý rok v slovenskom animovanom filme na rôznych platformách (Film.sk, Týždeň slovenského filmu, AVF).
Patrik Pašš ml. je scenárista a režisér animovaných a trikových filmov. Okrem vlastnej knižnej a krátkometrážnej filmovej tvorby sa scenáristicky, výtvarne, alebo animačne spolupodieľal na vzniku viacerých dokumentárnych a hraných projektov. V súčasnosti pôsobí na Katedre animovaného filmu FTF VŠMU ako pedagóg.
Jelena Paštéková je filmová a literárna bádateľka. Pôsobí ako garantka odboru na Katedre audiovizuálnych štúdii FTF VŠMU. Prednáša dejiny slovenskej kinematografie, venuje sa interdisciplinárnym vzťahom a metodológii. Autorka monografií Dejiny slovenskej kinematografie (SFÚ, 1997) a Dejiny slovenskej kinematografie 1896 – 1969 (SFÚ, 2016 – spolu s V. Macekom), Rozprávanie o rozprávaní (SFÚ, 2009), Dobrí predkovia a démoni (SAV, 2013-2014), ďalej kolektívnych vedeckých projektov Poetika a politika (Slovak Academic Press, 2004), Súčasné filmové teórie 1. Nové rámce, iné problémy (VŠMU, 2019). Publikovala filmologické štúdie Indexy totalitarizmu a pop-kultúrne intervencie (SAV/VŠMU, 2011), Mediálna aktualizácia kultúrnych obsahov (FF UKF, 2011), Slovenské filmové vlnenie (2012), Balada ako intermediálny rytmus (SAV, 2017) či viaceré prace o Leopoldovi Laholovi. Show more
A film inspired by the closely observed life of punks, who spend their lives on the periphery of the city. A thirty-year-old drug addict lives in a decaying sublet at a dump with his partner and his two-year-old son. His “idyllic” world is suddenly threatened by a letter from the social services. In fear of losing the child, the punk pulls himself together and attempts to resolve the situation. His impulsive behaviour, however, does not take any account of the consequences, and all the opportunities turn into a free fall. Show more
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Slovenský filmový ústav.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
REZERVÁCIA VSTUPENIEK
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas exspirácie rezervácie je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.
KÚPA VSTUPENIEK
Vzmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu je možné vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film a podobne) a to maximálne do 30 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia. V takomto prípadeje potrebné zaslať oficiálnu žiadosť o vrátenie plnej hodnoty zaplateného vstupného na e-mailovú adresu: kinolumiere@sfu.sk. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.